DAGENS OUTFIT

Skor- Johnny Bull, Tröja/tunika - Salt, Klocka - Daniel Wellington
 

älskar bootsen!:D

åh, snygg outfit!

- Tack så mycket! Förresten, hur mycket kostade Celine väskorna?<3 Kram

snyggt!

sv: tack så mycket! xx

Snygga skor!:)

Snygg outfit! :)
sv: Tack för din åsikt :D
Kram!

Sjukt snyggt!

SV: Det var det också! :3

Ha det bra ~

sv, tack :) haft en bra dag?

Snyggt!

Sv: Javisst är det ;) Fin outfit!

Så jäkla snygg kombo med bootsen sådär!!

Va snyggt!

riktigt snyggt! älskar toppen

Sv: tack har haft det underbart :D

Snyggt!

Jag har samma design som dig och tänkte bara säga att profilbilden som redan fanns i designen finns kvar i din, jag ser den t.ex. nu när jag ska kommentera. Man måste redigera i alla kodmallar, du kanske redan visste det här men ville bara säga det hehe, ha det bra! :)

Så snygg tröja!

Hahah ;D

Sv. Tack så mycket!

Snyggt!

Sv: åh, tack snälla och detsamma, verkligen!
Allt bra med dig? :)

Åh så fin tröja :)

Snyggt! =)

sv:Ja gud gör det! Beställde 3:E boken idag! Längtar verkligen!

Tack ska du ha. :D

snyggt :)

Skulle vilja tipsa om en sida där man köpa riktigt billiga Victoria's secret bikinisar, och massa andra snygga kläder. :) Tror det skulle passa dig! Kolla in här nedan

http://victorialindback.blogg.se/2013/july/favs-from-sheinsidecom.html#comment

fin outfit! klockan var jättesöt:)

supersnygg outfit :D

åh va fin topp!:)

åh! jag är helt förälskad i tröjaaaan!

sv. tack :D

Åhhhhh ge mig dina skor!

Åh va fin outfit! :)

fint :)

så fint!

Fint :)




Kom ihåg mig?