ONE MONTH LEFT

 
                                                                       skolavslutning 2013
Då var det den 19 Juli vilket betyder att det är exakt en månad kvar till gymnasiet för min del som jag tycker ska bli väldigt spännande men även på sätt och vis lite läskigt. Men mest ser jag fram emot att träffa nytt folk och komma till en ny miljö eftersom skolan ligger en bit bort där jag bor. Hoppas verkligen på att min nya klass är skön och får bra sammanhållning för då kommer skoldagarna vara mycket roligare. Sammanhållning var något min förra klass inte hade. Det var rätt så grupperat, men jag hade mina tjejer!
 
Men vad har jag gjort på sommar hittills? Inte så mycket egentligen eller jo... har inte direkt åkt iväg någonstans ifrån Stockholm vilket har varit lite surt men jag har ändå försökt ta vara på dagarna och hittat på saker men däremot har jag ibland bara legat hemma och inte gjort någonting men det är skönt det med. Sådana dagar är även de guldvärda. Jag tänkte faktiskt skriva lite tips på vad man kan göra på sommaren om man inte ska iväg, men det får jag ta i ett annat inlägg.     
 
 

sv; Tack!
Jag har en canon eos 1000d och två olika objektiv, EF 50mm 1:1.8 och ett sigma 18-200 mm 1:3,5-6,5 :)

vad bra :D dem låtarna gillar jag med.

Ha en bra helg! :D

OH tack söta du! C:

Sv; Ja sushi är bäst! Jag ska också börja i gymnasiet den 19! Var ska du gå och vilken linje?:)

- så lite så och tack själv :)

Sv; Jag ska gå ES media på NTI i stockholm :)

SV; Tack, visst är de :)

Moa

sv; Ja visst är den :D Du hittar den på H&M! kram

Vad fint! och fin blogg!
kolla gärna in min

Fina bilder! :)

Sv: Tack så mycket! :) Din blogg är väldigt härlig! :)

Det kommer nog gå fint för dig på gymnasiet. Roligt att träffa massa nya människor och spännande med ny skola. Vad har du valt för linje? =)

SV; Det va jättegott :D

Jag längtar inte till gymnasiet, kommer sakna min klass såå mycket :( går i den bästa! :) Vad har du valt för linje?

sv: Varsågod! :D

sv: Okej :) Jag ska börja åttan om en månad så har två år kvar & absolut ingen aning om vilken linje jag ska gå

SV; Vad spännande =)

fina ni är

sv: Okej :D Jag gillar det också :) ja det var härligt! :D




Kom ihåg mig?