RIHANNA

Konserten igår var så himla bra, måste nog vara en av de bästa jag har varit på. Verkligen ett minne för livet!
Efter konserten så sov jag hos Isabelle så har därför inte hunnit blogga. Fick hem några saker från posten idag som jag tänkte lägga upp på bloggen imorgon.
 
(Bilderna är btw tagna av min syster som stod as nära scen)
 

va fin blogg du har :)

Hon var såååå bra! jag stod två meter ifrån scenen! :D

Sv; Tack! ja det var riktigt coolt!

Åh tack så hemskt mycket :D

Hade kunnat döda för att få gå, älskar hennes musik och hennes stil!
Fin blogg du har, har du gjort din design själv?
Kramar :)

Shit vad nära hon stod!

Vad kul att få sett Rihanna :)

Ååh vad kul!

vilken cool upplevelse! :D

Åh min kompis var också på Rihanna och hon sa att det var asbra!

Gud vilken mysig blogg du har! Jag var också på rihanna, så himla underbar hon e!




Kom ihåg mig?