VISSTE NI ATT...

 
* Jag fastnade i hissen för ett par dagar seden när jag skulle göra min sista reklamutdelning (haha sånt händer bara mig).
 
* Imorgon flyttar jag och min familj, ska bli så himla kul att inreda rummet!
 
* Blev tränad utav 2 stycken amerikanska landslagspelare idag.
 
* Jag ska gå inriktning ekonomi på gymnasiet.

var det inte läskigt att fastna i hissen? :o
hoppas du har en toppendag!

Fin du är!

Min blogg är i full gång med bra uppdatering och massa nya bilder! Kika gärna in. Kram
linneaflystam.blogg.se

Usch vad läskigt att fastna i en hiss.. :/
Kul att du ska gå samhälls med inriktning ekonomi, jag gick också de :)

SV: Joodu, får du tid över nån gång kan du ju testa göra dom ;) du kommer inte bli besviken :D
kramkram

Sv: tack :D kram!

kul att läsa :)

åh tack!:) Lust med ett bloglovinbyte?:)

Så fin du är! :)

sv;åh tack detsamma :D
allt bra med dig? :)

Kul med flytt :)

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Kan du inte göra en sån room tour video när du inrett klart allting?

Sv; Det var riktigt gott också! Dock tar det slut rätt snabbt med en familj på fem stycken.. ;)

har också fastnat i en hiss en gång, sjukt obehaglig känsla..

Otäckt att fastna i en hiss!!
Tack så mycket :)

Usch! Fastna i en hiss är min mardröm!

sv: ja! denna sommaren har gått hur snabbt som helst och nu är det bara 2 veckor tills gymnasiet börjar..

fin blogg du har!

ja:)

sv: tack snälla, din med :)

Roligt att flytta! :) Hoppas du kommer trivas på gymnasiumet! Kram!

Vart ska ni flytta? :)




Kom ihåg mig?