NYÅRSLISTA

 
Beskriv året med tre ord. 
Lärorikt, stressigt och kul
Bästa köpet?
Svårt men skulle nog säga min kappa från Zara och Iphone 6.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Stay high, All of me, A sky full of stars, Prayer in C osv
Vem har du umgåtts mest med?
Isabelle, Isabella och Jasmine 
Har du haft ett förhållande under 2014? 
Nej det har jag inte
Var du och reste under 2014?
Nej faktiskt inte. Det är nog första året på länge jag inte har rest någonstans. 
Vad var din största tabbe 2014?
Att jag har prioriterat fel saker. 
Har du blivit bättre på något?
Jag har blivit mycket bättre på att plugga och jag har även försökt ha en positiv inställning till saker och ting vilket jag brukar ha svårt för ibland.
Vad var extra dåligt med året?
 
Hmm.. att jag stressade upp mig allt för mycket kanske.
Lärde du känna några nya människor?
Ja det har jag gjort!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min underbara familj och vänner.
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag tänker fortsätta jobba, måste verkligen resa mer och försöka satsa stenhårt på träningen. 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Är nästan säker på att den kommer bli sjukt mycket bättre!
Vad önskar du att du gjort mer?
 
Åkt utomlands!
Vad spenderade du mest pengar på?
MAT!!
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Fortsätta jobba, Thailand i februari, syrran tar studenten, fyller 18 år, Spanien på sommaren och förhoppningsvis en till resa på hösten eller vintern. 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Ta vara på dagarna och bara njuut och lev livet. Kämpa med betygen men låt inte det stressa upp dig allt för mycket! 
 



Kom ihåg mig?