BREAKFAST

 
 

sv: ja verkligen, helt underbara båda två! :)
åh vad gott med jordgubbar!

Riktigt fräsch & somrig frukost! :)
sv: Haha visst är den gullig? ;)

gott:)
sv: awww tack:D

Jordgubbaaaarr!!
- åh ja, dom är underbara!

svar; är bara på säsong två, haha! kram

Tack så mycket! Och desamma! :)

Åh, så gott de såg ut ! :D

gott!

Kolla in trailern till min brors dokumentärfilm om Tivoli! Han behöver fler som ser den, hela filmen kommer ut i höst! :) Enjoy! Ha en toppen dag! Tack! http://oliiwiaa.blogg.se/2013/july/tivoliland.html#comment

Sv: Taaack! Det gör jag med haha ;) Åh vad gott med jordgubbar..

hej! nu har jag kört igång Veckans blogg! Gå in och anmäl dig! vinnaren utses på söndag och får en länkning + en lite intervju som vinnar pris! Lycka till! :) http://www.nattstad.se/annsoh?id=9267962

Muuuums!

Gillar du Demi Lovato? Titta gärna in på misslovato.blogg.se för senaste nytt om Demi och en massa annat. Jobbar stenhårt med bloggen så hoppas verkligen att du gillar den och kommer tillbaka! Tack!

åh vad gott det ser ut, fina bilder! :)

Ser super gott ut! :)

Himmelsk frulle! :D

Svar: I see! Jag förstår det :) Jag tycker att alla B&J's jag har smakat är riktigt mättande.

Svar: jag läser en bok som heter Våga välja, Emiley! Den är så grrrryyyyyymt bra!!

sv: jag också:(

åh vad gott! :)




Kom ihåg mig?