EM FINAL

   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sorry för dålig uppdatering i helgen men jag har haft fullt upp. Klockan tolv igår var jag på plats på Friends arena där jag och några andra som blivit utsedda till att vara bollflickor samlades. Lite tråkigt att Sverige inte var i final men de var ändå en upplevesle i och med att det inte alltid är EM i Sverige. Tyskland vann i alla fall. Efter matchen fotades vi med Pia Sundhage och en före detta landslagsspelare som nu är expertkommentator som jag dock inte minns namnet på. Som avslut på helgen stannade vi på Mc Donalds och åt, det satt riktigt fint kan jag säga er. 

vad kul att vara bollflickor till en så stor match! :)

Men vad kuuul!

Tack så mycket :-)

Sv: Både jag och J. Lindegren spelar i samma lag, NIF F98/99 och NIF Damlag :)

Åh vad kul att vara bollflicka i den matchen!!

Åh, vad kul! Ville också se den :)
Sv: Tack!




Kom ihåg mig?