GISSA VAD JAG SKA GÖRA IKVÄLL....

 
JAG SKA PÅ RIHANNA! Trodde först att jag inte skulle få tag i några biljetter så jag vart väldigt avundsjuk på min syster som skulle gå. Men igår kväll så hittade jag två stycken biljetter!! Så ikväll ska jag och Isabelle dit. Det ska bli jättekul eftersom hon har så himla många bra låtar. Någon av er som ska dit?

åh vad roligt, ha det superkul! :DD

sv: ja, hihi :)

vad kul!

vad kul!

ååh gud vad avundsjuk jag är, men ha så kul! :D
sv: visst är den :D
Kram

så kul, hon är verkligen grym! :)

- Kanske borde inför skaffa mig en VS bodysplash någon gång ;)

HA så kul! :D

Hoppas du får en toppen kväll ! :)

Delta gärna i min tävling som jag precis startat.
Du hittar den här; http://maddez.blogg.se/2013/july/tavling-smink-kit.html#comment
Kram

sv: Tusen tack! :)
Ha det så roligt i kväll då!

det var det verkligen :)

Ååååh, så awesome! *avis*

Följer du pretty little liars? I så fall tycker jag att du ska kika in på vår fanblogg där vi dagligen uppdaterar om allt och alla angående serien. Vi lägger även upp alla avsnitt så att du själv slipper leta.
Kika gärna in, - A
pll.webblogg.se

Åh ha så kul :D

Ja det kan man säga! ;)

Åh, gud vad kul! Jag skulle också villa gå ju! :p

SV: Tack snälla! Gud så kul!
Kram

Åååh vad kul! Hon är riktigt bra så blir lite smått avundsjuk på alla som ska dit ändå :D

åh, så himla kul !!

åhh vad kul! njut :D

Men gud så roligt för dig :D

Åhh tack :D läget?

Hej! Gillar du Demi Lovato? Titta gärna in på misslovato.blogg.se för senaste nytt om Demi! Jag jobbar stenhårt med bloggen precis som du så jag hoppas du tycker om den och kommer tillbaka. Tack på förhand!

Sv; Tack, din med! :)

Åh vad kul att se Rihanna :)

Sv; Ja verkligen, tack så mycket!

sv; tack! :)

Åh guuuud va kul! hur var konserten?!
Kramis ♥

Sv: Tusen tack!! :D Ååååå vad kul!

Svar: Åh tack så mycket!

Ja ellerhur! Åh, önskar jag hade varit där! :(

Nej men gud vad roligt! Ha det super gött med henne då ;)
Hon är en av världens bästa sångerskor, ju!

Berätta hur det var sedan, vill gärna veta! :D

ÅHHH fan va kul!
sv: taack detsamma! :D

sv: tack så mkt :D

Jätte fin blogg, läser den dagligen! Kolla gärna in min<3

SV: Okej haha! Det är liksom standard för mig :)

åh vad roligt!! ha så kul! c:

Kul att du också tycker att han är en söt katt :) det tackar vi för.

jag vill också se henne men har hört att hon är dålig live och flera gånger uppträtt hög :P

Svar: De är sköna! :)
Åhh vad roligt, hoppas konserten var bra! :D




Kom ihåg mig?